Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator Zaktualizuj preferencje dotyczące plików cookie

Pracownik wsparcia technicznego i helpdesk

Lokalizacja w strukturze organizacyjnej Oddziału: Pion Technologii Sprzedaży/ Dział usług systemowych
Miejsce pracy: Nowy Sącz

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie pracowała w zespole realizującym wsparcie techniczne sprzętu i oprogramowania oferowanego przez Novitus.

  • Wykształcenie techniczne: informatyka, elektronika lub pokrewne
  • Znajomość budowy i działania sieci komputerowych
  • Podstawowa znajomość systemów operacyjnych Windows i Android oraz pakietu oprogramowania biurowego
  • Podstawowa znajomość relacyjnych baz danych, technologii webowych
  • Komunikatywność, odporność na stres
  • Silna motywacja, wysoka samodyscyplina, otwarcie na nowości techniczne

 

Mile widziane:

  • Znajomość dowolnego oprogramowania sprzedaży, obiegu dokumentów handlowych lub praca w placówce handlowej
  • Prawo jazdy kat B
  • Pracę w ambitnym, doświadczonym i zgranym zespole w pełnym wymiarze godzin, na podstawie umowy o pracę, w firmie osiągającej najlepsze wyniki w branży
  • Możliwość praca w równoważnym systemie czasu pracy
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego
  • Możliwość prywatnej opieki medycznej
  • Ubezpieczenie na życie
  • Atrakcyjny pakiet socjalny
  • Wykształcenie techniczne: informatyka, elektronika lub pokrewne
  • Znajomość budowy i działania sieci komputerowych
  • Podstawowa znajomość systemów operacyjnych Windows i Android oraz pakietu oprogramowania biurowego
  • Podstawowa znajomość relacyjnych baz danych, technologii webowych
  • Komunikatywność, odporność na stres
  • Silna motywacja, wysoka samodyscyplina, otwarcie na nowości techniczne

 

Mile widziane:

  • Znajomość dowolnego oprogramowania sprzedaży, obiegu dokumentów handlowych lub praca w placówce handlowej
  • Prawo jazdy kat B
  • Pracę w ambitnym, doświadczonym i zgranym zespole w pełnym wymiarze godzin, na podstawie umowy o pracę, w firmie osiągającej najlepsze wyniki w branży
  • Możliwość praca w równoważnym systemie czasu pracy
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego
  • Możliwość prywatnej opieki medycznej
  • Ubezpieczenie na życie
  • Atrakcyjny pakiet socjalny

Zgłoszenia należy przesyłać w terminie do 30 września 2024r.  pod adres: kariera@novitus.pl

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami

 

Prosimy o załączenie zgody na przetwarzanie danych osobowych:

Na podstawie art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest COMP S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Jutrzenki 116, 02-230 Warszawa, KRS; 0000037706, REGON: 012499190, NIP: 5220001694, moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na stanowisko Pracownik wsparcia technicznego i helpdesk .
Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 Rozporządzenia.

……………………………………………….

(data i podpis kandydata do pracy).

 

Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy w spółce Comp S.A. – dotycząca przetwarzania danych osobowych

Administrator danych osobowych I Inspektor ochrony Danych

Administrator: Comp S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Jutrzenki 116, 02-230 Warszawa, tel.: +48 22 570 38 00
Inspektor Ochrony Danych: Anna Pietkiewicz, iod@comp.com.pl, bądź korespondencyjnie na wskazany adres.

Cel przetwarzania danych oraz podstawa prawna

Podstawą Przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c  Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady  (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO). Katalog danych, który pracodawca może pozyskać na  podstawie przepisów prawa jest określony przez art. 22 z ind. 1  ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks Pracy ( Dz. U. 2018. 108 z późn. zm.). Podanie danych ma charakter dobrowolny jednakże ich nie podanie uniemożliwi Pani/Panu wzięcie udziału w postępowaniu rekrutacyjnym.

Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych może być również art. 6 ust.1 lit.a RODO – wyłącznie w sytuacji wskazania danych dodatkowych.

Kategorie odbiorców danych

Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorom, w rozumieniu art. 4 pkt 9 RODO.

Okres przechowywania danych

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia przez Comp S.A procesu rekrutacji, następnie niszczone (do 3 miesięcy po zakończeniu rekrutacji).

Profilowanie i transfer danych osobowych

Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu i nie będą przekazywane do państw trzecich.

Przysługujące prawa

Przysługuje Pani/Panu prawo:

  1. odwołania zgody na ich przewarzanie ( tam gdzie zgoda była wymagana),
  2. żądania dostępu do danych,
  3. sprostowania danych,
  4. usunięcia (w przypadkach określonych w art. 17 RODO),
  5. ograniczenia przetwarzania (w przypadkach określonych w art. 18 RODO),

Ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel.(22) 531-09-62.