Team CSS zrealizował projekt zatytułowany „Genchi genbutsu. Knowledge sharing for operational standardisation and improvement of customer satisfaction” [tłum. Idź i zobacz. Dzielenie się wiedzą jako narzędzie do operacyjnej standaryzacji i podnoszenia poziomu satysfakcji klientów].
Celem projektu było wpracowanie technik utrwalania najcenniejszych doświadczeń inżynierów realizujących usługi serwisowe onsite i dzielenia się zebraną wiedzą ze wszystkimi członkami zespołu CSS oraz podniesienie poziomu satysfakcji klienta, mierzonej z wykorzystaniem metodyki Net Promoter Score. Projekt został zrealizowany z wykorzystaniem technik i narzędzi Lean Six Sigma.
W HP CEMA Support Excellence Program biorą udział wszyscy partnerzy biznesowi HP Inc. z regionu CEMA. Celem programu jest doskonalenia jakości usług dostarczanych dla organizatora. CSS Centrum Usług IT od 3 lat realizuje w imieniu HP Inc. na terenie całej Polski usługi serwisu onsite sprzętu komputerowego i drukującego.
Jednym z działań wynikających z rezultatów nagrodzonego projektu było stworzenie TechLabu, w którym inżynierowe CSS będą mogli szkolić się, poznawać nowe technologie i doskonalić niezbędne umiejętności.
W poniedziałek, 21 października, poza wręczeniem statuetki i dyplomów, przedstawiciele HP dokonali uroczystego otwarcia TechLabu w siedzibie CSS.
Pierwszy cykl szkoleń w TechLabie rozpocznie się już w najbliższym tygodniu.